lördag 29 augusti 2009

whyyyyyyy ?...

Ja varför ska det börja ösregna då jag cyklar hem från jobb
och inte har med mig mina regnkläder =(
Blev väckt idag kl 8 för dom var 1 man kort på jobb.
Så det var bara att sticka till jobb och jobba. Men det är lungt nu men jag var trött i morse.

Har haft med mig regnkläder hela sommar känns det som (typ halva juli o halva augusti)
och idag är det 2a dan jag inte tar med mig regnkläder och så börjar det ösregna.
Så vad har jag gjort för att det skulle regna så mycket?

Annars så har jag spelat Batman Arkham Asylom som är ruskigt bra.
Mark Hamill (Star wars Luke) som gör rösten till Joker är ruskigt bra silken inlevelse och all dialog i spelet är klockren.
Ok där är lite kliping (tror det heter så) problem med att kappan ibland kanske flyter igenom batmans ben i 1 micro secund men mer än så är det inte. Stämningen är så tät att den går att skära med kniv.
Har bara spelat nån timme men jag vill inte spoila nått från spelet utan säger bara.
Ladda ner demot för ett litet smakprov!! det är en order =P
Ni lär inte ågra er (hoppas inte det iallafall)

Men nu mer Batman.

PS. Bara 73 dagar kvar till modern warfare 2

Just det ja glömde att säga det att igår så var Johan Wahlström inne på jobb och handla.
Hittade dock inga roliga klipp från parlamentet men han är rolig iallafall tycker jag.

4 kommentarer:

Unknown sa...

hihi kolla bloggen vettja, o visa jonna också för ni är så söta hihi
:-P

Unknown sa...

ハローキティ

Anonym sa...

Coolt, ska spana in batman ;)

Unknown sa...

blanket?
haha fattar inte...