söndag 16 augusti 2009

nytt inlägg O_O....

har varit seg med att uppdatera men har inte varit på blogg humör helt enkelt.

men men har upptäckt att min lillebror oxå bloggar nu så först börja syrran sen jag och nu lillebror najs.

Som lillebror skrev i sin blogg "vad som händer i mitt liv" så philosofiskt namn najs.

Så lirade jag call 4 från det att jag kom hem till det att jag skulle åka och möta min sambo Jonna =D.
Blev totalt 4 O_O timmar call 4 igår helt galet. Tiden bara rann iväg.
Blev lvl 55 igår YES äntligen och jag spelade oxå en av mina sämsta runder tillsammans med Jennys sambo Mattias.




Denna runda gick ruskigt dåligt och bilden blev därefter men man kan se att jag dog 21, döda 9 men att Mattias "bugge" dog 8 eller 9 gånger, döda 17 så typ som mig fast tvärtom på dog och döda





Denna rundan gick ruskigt bra har aldrig spelat en sån här bra match. Och bror var med i den oxå helt sjukt roligt att spela med folk man känner istället för helt random personer.
Call 4 är bäst i multiplayer helt enkelt.
Iallafall i 85 dagar till sen släpps
modern warfare 2 om 86 dagar =D



Annars så när jag cykla ner för hälsobacken för att cykla o möta min Sambo Jonna så nedanför backen var där coops överallt.
För vallåkra träffen antar jag så jag var tvungen att fota för bildbevis hehe.


Men annars var det inget speciellt igår.



Ska försöka blogga oftare men jag gör det bara om jag känner för det så förhoppningsvis dyker det upp en ny blogg strax men man vet aldrig.

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Samma vissa alla åren med Vallåkraträffen att dom ska köra i Stan och leka och bara va i vägen Hoppas många åkte ditt :)