söndag 2 augusti 2009

mer cod 4 plus besök...

Idag har jag lvl till lvl 42 (tror jag) kan vara lvl 41 oxå men tror mest på lvl 42.
Orkar inte starta om 360 för att ta reda på det.

Idag har min morbror Tobias och hans familj varit här och fikat och med dom var min kusin Rakel. Det var trevligt vi gick en
promenad i området och såg en katt som lekte med en mus (synd för musen)

Annars idag har det varit storstädning för det celebra besöket.
Kan ju vara rent och snyggt när dom kommer förbi.

Men bortsett från allt städande så har jag spelat mycket call 4.
Testade lite free for all men upptäckte att man inte får
lika mycket xp per kill (5 istället för 10) så det blir nog inte mer free for all.
Fortsätter köra team death match.

Nu ska jag laga mat sen blir det mer call 4 live.

ps. bokade Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (360) idag så nu är det bara att vänta 100 dagar till =(

Inga kommentarer: