torsdag 27 augusti 2009

allt på en dag...

Jobba sen på vägen till körskolan för teori så träffade jag en gammal skolkamrat som jag inte träffat sen vi tog studenten 04 var kul att prata och kolla vad han höll på med.

Sen bar det iväg till körskolan för teori snark så tråkigt.
Sen så efter snarkningen så stack jag inom mitt postombud för att se om jag hade tur och JA =D det hade jag. Dom posta igår spelbutiken.se och jag har det idag NAJS.

För er som missta tidigare blogg inlägg då jag jobbat röven av mig så är det DETTA som dök upp idag.

Här kommer lite bilder på när jag unwrappade the gift colectors box.

Här är allt kvar i boxen NAJS =D


Här är baken av boxen gillar artworken med Jokern ruskigt najs.







Här är allt innehåll, var av min favvo är så klart batarangen NAJS (fler bilder på den dyker upp.)










Här är den i all sin prakt, massproducera sen kan man ha kul =P










En jämförelse bild så man kan se att den är i skala 1:1










sen efter jag dreglat klart =P över denna enorma box
så ringde mor och undra om hon kunde komma förbi så det gjorde hon så vi tog och fikade med bullar hon köpt med och vi pratade på om allt möjligt.
Och sen kl halv 7 började allt trixande med denna blogg.

Och nu är jag klar kl 19.25

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Det ser ju trevligt ut ju :)Vad fick du ge för den trevliga giften :D

Mvh Mattias :D

PS
Syrran säger om du ska svara på någons fråga så gör det på deras blogg som har kommenterar din blogg :)