onsdag 12 augusti 2009

attans syrran han före...

detta blogg inlägg är en fortsättning på Jennys blogg "helt galet till wii!"

Googlade vidare på Nintendo Wii patent och hittade detta på Ign.com
Och om ni bara vill se bilderna så tryck HÄR

Helt galet som denna på en björn med en wii mote i magen O_o hur kommer man kunna använda den?

Eller denna på en cykel trampa och ett skatebord hjul måste vara världens största skatebord såfall för om jag minns rätt är dom hjulen ganska små eller?

Men man vet ju aldrig om det lämna ritbordet.
Men Nintendo wii vitality sensor ska ju släppas nästa år så man vet ju aldrig.


Men annars har jag i söndags tror jag spelat den bästa rundan ever i call 4 dog bara nån gång =D spelade då med min lillebror Mattias som är helt superb på call 4 tur vi var i samma lag =P

2 kommentarer:

test sa...

Tjena!
Har du M eller L i t-tröjor?
Behöver din adress för att skick dem sen också!
MVH,
Fredde

sven_stick sa...

jag mailar all info till dig.