söndag 9 augusti 2009

dagens strapatser...

Har nu spelat Batman: Arkham Asylum både på 360 och ps3.
Har kommit fram till att det är "Robin Hood jag vill ha" oj O_o
nä men det är 360 versionen som jag ska köpa.
Jepp så blir det och eftersom spelet släpps den 27 augusti så är det ju lämpligt med lönen osv.
Om jag då inte ändrar mig på vägen fram tills den 27 det vet man ju aldrig (tror dock inte det)

Det konstiga var att jag började ladda ner demot till 360 i fredags och sen direkt efter det så startade jag ps3 och laddade hem det där oxå och neddladningen på ps3 den gick bananass 1% per sec medans 360 frustade och hade sig men rörde knappt på sig.
Skumt men antar det har med hur många som laddar ner sammtidigt osv...

Men demot var väldigt bra man fick testa på en del grejor som jag gilla bland annat att smyga det är kul.

Sen i morse så märkte jag att sigge var ute ur huset och låg under hans hjul O_O fattar inte varför han ska in under hjulet.
Han är rolig Sigge helt hyper ibland. Men oftast sover han.

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha shit trodde han hade koolatvippen när jag först såg bilden... det hade ju varit snyggt liksom...

Unknown sa...

hur går det med uppdateringen egentligen??
O_o