måndag 17 augusti 2009

jakten kan va slut =( ...

av nån konstig anledning vill inte 360 läsa call of duty 2 skivan. är nån liten repa i skivan men inget stort men det verkar som det är det som räcker för att spelet inte ska läsa vidare.
Bara fastnar på loading och då jag instalerar det till min hdd så kommer det upp att det antigen e smuts eller repor på skivan och jag har torkat med en sån glas ögon rengörings duk så det verkar skita sig.

Jävla mög har inte behandlat call 2 annorlunda gentemot mina andra spel o endå är där en liten repa. Vart kommer den ifrån?

skit men va ska man göra =(

Och ett nytt x går på 199kr =(

2 kommentarer:

Unknown sa...

men sicket skit!

Iwan Mazz sa...

Tjena bro när jag lånade Call 2 så funkade det perfekt för mig :) fan vad surt för dig att det inte funkar för en liten repa som sätter stop för dig att lira Call 2 :(