söndag 23 augusti 2009

högljud parkour tävling...

Var på parkour tävling igår vid kärnan. Började kl 20.00 vi var där ca kvart i 8 så vi fick dåliga platser så vi såg typ nada. Så det var lagom tråkigt plus att Jonna var trött och hade ont i ryggen så vi såg 4st
tror jag och det var så lagom kul
var dock en som imponerade han i gult på bilderna som jag fotade. På grund av att platsen var dålig så blev bilderna därefter tyvärr så jag ringade in med rött där han är så det blir lite tydligare.
På denna bild så står han på händerna under en längre period O_O cheezus







Men han gjorde ett par imponerade saker.
Och här så hängde han upp och ner med benen snett upp till höger.

Imponerande men eftersom våra platser var dåliga antar att vi hade fått vara där 1h innan det började för att få bra platser så glöm det.

Men både jag och Jonna var trötta så vi gick hem efter några nizzar hade hoppat.




Jonna sa att där var en amerikat kille som sa typ så här "this is the lamest shit ever" men han har väll varit på dom riktiga tävlingarna i dom större städerna antar jag.
På denna bilden ser man att de var mutcho people som ville se det.








På vägen hem så såg Jonna detta så jag var tvungen att dokumentera det. Helsingborg kan vara vackert när den vill det.
Men det var trevligt endå fast vi inte såg hela men det hade jag nog inte orkat och att gå hem till norra stenbocks gatan och hämta cyklarna där och sen cykla hem var trevligt.







Igår spelade jag lite Lost planet till 360 och klarade 1 bana till så jag har nu ökat min gamerscore till 21 187 så det går sakta men säkert uppåt =D
Så klarade bana 7 igår tror jag.
Har haft spelet i colectors sen det släpptes men har inte klarat det än. Men ska nog spela det nu och klara det.

Funderar fortfarande på Batman arkham asylom verkar ruskigt najs men jag får fundera mer. Annars är det 79 dagar kvar bara =D till modern warfare 2.

hade tänkt lägga in ett videoklipp här men uppladningen är seg så ni får vänta och se om jag pallar lägga upp det eller inte kvalen är dålig endå så men men.

1 kommentar:

Unknown sa...

den sista bilden var super fin, ser ut som om det var en fiin kväll!
p&k