tisdag 4 augusti 2009

idag... (igår igen)

Idag så har jag haft celebert besök av min storasyster Jenny som var här och hjälpte mig med min blog banner.

Hon hade med sig lilla Astrid som var på väldigt glatt humör. Och syrran hade med sig frukost bullar så det blev väldigt lyxig frukost =D.

Så det var trevligt. För lite bilder kolla in Jennys blog där man även kan se bildbevis på en konstig sandwitch.

Sen var det raka vägen till jobb och när jag kom till cyklen så var där x antal nyckelpigor på den. Och även så i stan är nyckelpige invasion nu.
Dom är ju överallt märkte att en av dom kom med mig in sen på kvällen efter jobb så det var bara att hjälpa den ut i friheten.

Sen igårkväll såg vi halva spiderman 3 som är en bra film men jag gillar inte emo parker och att dom har med för många skurkar istället för att bara koncentrerar sig på 1 så har dom 3st O_o.

Inga kommentarer: