lördag 1 augusti 2009

Priset O_O


Helt galet dyrt fast man får med

Prestige Edition innehåller, förutom spelet:

* 100% funktionella och bärbara Night Vision Googles från spelet!
* Numrerat och ingraverat ställ för dina Goggles!
* Spelfodral i stål med special artwork av Infinity Ward
* Inbunden bok "Behind the Lines" som innehåller artwork från spelet
* Call of Duty 1 nedladdningsbart - återupplev klassikern i HD till konsol!

GE MIG men priset på 1749kr är ju bara Bananass


Får nöja mig med Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (360)
som innehåller samma som ovan fast utan
* 100% funktionella och bärbara Night Vision Googles från spelet!
* Numrerat och ingraverat ställ för dina Goggles!

Men priset ligger på det mer humana 849kr mer lagom för min plånbok sen i nov.

2 kommentarer:

Unknown sa...

vaddå, vet du vad ett par sånna gogles kostar annars, det är ju sjukt billigt... om man nu har pengar... en annan får ju nöja sig med den billigaste verisonen... men det gör inget för jag kommer piska dig ändå... :p //Mattias

Iwan Mazz sa...

Lätt jag köper det broder ska bara hitta en butik först hehe vi hörs på tele / Mattias B