tisdag 4 augusti 2009

Regn och mörker samt nyckelpigor...(igårkväll)

När jag sluta jobb var det bara ett alternativ på med regnkläder, för det öste ner.
Börjar cykla kommer till hälsobacken och det är beckmörkt
(och bra som man är har man ju ingen fram lampa) så det var bara att cykla på trottoaren.
Och mörkt var det ända fram till jag kom hem var vissa lampor som funkade på cykelvägen men det var bara några få.
Sen var det väldigt mycket nyckelpigor i stan också såg på vissa ställen att det var fler än 10st (räknade dom nyfiken som man är)

Men jag kom hem med blöta dojor annars var jag torr så regnställ FTW!!

Sen så var det Prison break som jag alltid ser.
Mycket spännande nu nära säsongs avslutningen.

Här kommer ett roligt klipp med Monty Python's Flying Circus som heter silly walk. Med John Cleese i högform Enjoy