torsdag 3 september 2009

Världens Bästa Mamma...

Lite innan 2 idag så kom min mor förbi och skulle börja jobba.
Och utanför öste regnet ner.
Och självklart låg mina regnkläder hemma (tur för en viss madam mer om det sen)
Och jag som skulle ha körlektion halv 3. Och då frågade mamma om jag skulle låna hennes regnkläder så jag slapp köra bil blött.

Så jag låna dom och kom upp till körskolan super torr. Därför är hon bäst =D

Och innan jag skulle börja köra så dök min sambo Jonna upp med mina regnkläder så jag kunde cykla hem utan att bli blött så använde hon mammas regnkläder då hon sedan cykla till jobb.
Jonna tänker på allt =D

mammas regnkläder vandrar runder vem använder dom härnäst =P

Körningen gick bra nån små miss men det artar sig.


Bror din nya design på blogget ROX men jag kan inte kommentera det vill inte funka =S


Men dom har släppt en multi trailer till modern warfare 2 (68 dagar kvar)
holy shit va grymt multi kommer bli.
Bomber som sprängs och crazy bananass action helt enkelt. Och det med att om någon leftar att den då letar upp en ny är perfekt.


Men nu ännu mer Batman arkham asylom som är AWESOME 9/10 av mig. (10 sparar jag till super mario galaxy 2 eller modern warfare 2)

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Tack för du sa till för säga till Syrran att fixa det :) Är ju inte den tekniske precis med datorer :D