lördag 8 augusti 2009

regn och call 4...

Har idag fortsatt mitt call 4 lvl är nu lvl 46 har låst upp mitt favvo vapen. M14 och har nu red dot sight med den oooo najs =D.

Annars så har nyckelpigorna fortsatt att ta över Helsingborg. Dom är överallt tillochmed på folks klder har jag märkt, där dom sitter fint och åker snålskjuts.
Eller som här på bilden där dom tagit över ett cykel ställ och alla cyklarna oxå för den delen. Man får ju snällt mota bort dom.



Annars har jag lyssnat på spoony experiment och deras Transformers 2 sågning igen sammtidigt som call 4 gått varm han är så extremt arg på filmen, riktigt roligt och man får reda på grejor om filmen man inte tänkte på då man såg den.





Men annars så hittade jag denna bilden i min mobil som jag fotat och där Jonna har planterat mm. Är riktigt nöjd med bilden om jag nu ska skryta lite så är det en av mina favvo bilder.









På tal om regnet, innan idag bara öste det ner här bara så helt random fast det var ljust. Fota det gillar man ju så därför tog jag min mobil och fotade med den orkade inte gräva fram min digital kamera så bildkvaliten är lite dålig men men bilden blev hyfsad endån.







Har jag nämt det att jag och Jonna blivit dvärg hamster vakter han heter Sigge och sover mest hela dan. Silken lyckost men pågrund av allt sovande så är han oxå en liten söt tjockis. Och här kommer 2st bilder på honom tagna med min mobil så lite suddiga är dom. På bild nr1 tagen upifrån då han sitter i sin matskål så ser man hur tjock han är men han är söt endån fast han är en liten knubbis.





Här på bild 2 från sidan är lite suddig och konstig vinkel men jag hade lite bråttom inte alltid Sigge är ute ur sitt hus.

Men nu mer call 4.

ps. det är bara 94 dagar kvar till Modern Warfare2

1 kommentar:

Unknown sa...

han är så söt lilla sigge!

puss o kram