lördag 22 augusti 2009

recapp...

ja jag har varit dålig på att blogga men som jag sagt innan känner jag inte för det så blir det inget.

men men här är en lite resume från vad som har hänt sen i torsdags kommer inte ihåg något speciellt från innan dess.

börjar med torsdag.
Lillebror var här efter jag slutat jobba för att se bluray disc movie i detta fallet blev det en fight mellan I am legend och Hancock och om ni läst brors blogg (där han spoilar lite av filmen men ytterst lite) så vet ni vilken film som vann och för er andra tråkisar som inte följer min lillebrors blogg så berättar jag här och nu att Hancock vann.
Will Smith är enligt mig en väldigt bra skådis med filmer som t.ex underbara
The pursuit of happyness där han spelar otroligt bra. Varning dock för att tårar kommer att rinna filmen är sorglig. Trailern avslöjar kanske lite för mycket men annars SE FILMEN.
Men Hancock är bäst i början av filmen sen blir det lite sämre men den är fortfarande mycket rolig och sevärd även om den enligt mig tappar lite efter halva filmen.




Bror var även snäll och lånade ut Colin MC dirt till mig. Ruskigt bra rally bil spel.
Så idag lördag har jag spelat en hel del Dirt vann ett race med 35 hundradelar sjukt tight race vi körde i princip paralellt hela racet O_O

Men fredag tänker ni vad hände då?
Jo det ska jag säga Jobb Jobba och Jobba men sen på kvällningen så blev det film med den verklighetsbaserade storyn om hittade detta klipp då jag skulle leta efter trailern för Catch me if you can.


http://www.youtube.com/watch?v=LO2aCVlnLow&feature=popular

Men Filmen handlar om Frank Abagnale Jr som lurade alla att tro att han var en pilot, advokat, läkare mm och han förfalskade x antal checkar. Så se filmen den är riktigt bra.




Just det ja i igår eller vilken dag det nu än var så såg jag detta. Va? ingen sa när vi flytta in att det fanns en brevlåda där det var ju bara en gul box utan märkning och så.
Så här har vi gått och trott att det bara var en box av något slag och nu har dom satt upp en lapp att "brevlådan" ska försvinna VA O_o var det en brevlåda? Skumt

men men nu blir det lite mer dirt sen frukost ha de.

Ska försöka uppdatera oftare och med kortare inlägg

2 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Haha jag såg lådan i Torsdag när jag skulle hem jag tänkte fan inte heller på att det var en P låda hehe

Unknown sa...

haha shit vad weird med lådan alltså!

o era lurisar som visste om datorn alltså haha
(önskar mig ju dock fortfarande pengar så att jag kan betala min del haha men men önska kan man ju alltid göra elr hur!?)

ses på söndag 15:00 inte nu alltså utan nästa för kaffe o kaka!
puss o kram