onsdag 16 september 2009

willy och hundnamn...

angående willy så ja googla det ;P
gjorde det men inget resultat men jag har bara fått för mig att willy = "manlig grej"

och bro jag vill döpa till lucifer men jonna VÄGRAR som vanligt =( men då vi bakar om ca 7-8 år så ska jag föreslå det som barn namn om vi får en kille.

Gillar namnet så enkelt är det.

angående spock nee är inget trecky.

Och MG skaffa google mail så kan du kommentera.


ps önskar INTE att iphone får blixt till sin mobil kamera för då blir det nog ett köp för min del VILL HA. Men sen tar snålheten över då jag räknar ut att den kostar över 5000kr O_O

har förresten bokat uppkörning o teori skrivnings snark prov.

55 dagar kvar ja ni vet till vad

1 kommentar:

Unknown sa...

haha men snark vad dåligt med willy vilstol haha
*trög*

han vill inte ha någon gmail säger han men vill kunna kommentera iaf. *morr*

ja lucifer blir det ju inte o det är förbjudet att döpa sina barn till det thank god! men hmm annars kan hunden alltid heta Morris.

natti natti

ps, du får alltid komma på frulle om du bara har med dig frallor :P
puss o kram