fredag 4 september 2009

bluray dags...

såg att cdon hade bluray rea 2 för 299kr och att dom hade

The Incredible Hulk woow va stor texten blev men hey hulken är smaskigt på bluray har jag hört. Ska vara mer action än Ang Lee´s version men den gillar vi oxå starkt.

Dom har rea med 32 % fast deras ordinarie är 249kr
medans ICA MAXI tar 199kr ordinarie så priset 169
är ju egenkligen bara 199 - 169 =
(fan va dålig man är på huvudräkning)
(sträcker mig efter min mobil med skam i blicken för att räkna ut det)

199 - 169 = 30 kr så men 30 kr är 30kr

Så nästa vecka blir det movie time =D
Oj glömde nämna vilka 2 för 299kr jag valt.

Fanns inte så många guld korn men dom 2 jag valde var.
Narnia 2 har sett 1an och har colectors på den.
och en av världens bästa filmer The Nightmare before christmas just det ja glömde nämna att både narnia 2 och Hulken ska ha ruskigt bra bild i 1080p =D


Om ni inte sett deta mästerverk så SE DEN.
Corpse bride är oxå bra med samma stuk fast lite sämre.

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha jo den är galet stor haha
ska se vad jag kan göra ;)

Unknown sa...

mattias är lite sur by the way, han kan ju inte kommentera eftersom han inte har en gmail o inte någon blogg häller...


han hälsar;
fixa det annars får du pisk i Modern Warfare2, eller förresten det får du iaf. :P