fredag 25 september 2009

HIF-AIK 24/9...

Var och såg HIF-AIK 24/9 otroligt bra match med mycke action och med en viss person vid namn Henrik "henke" Larsson som gjorde 2st snygga mål då Hif slog Aik med 3-2.




Bra passningspel leder fram till Andreas Landgren 1-0 i 44min




2min senare en Sjukt snygg frispark där Aik målvakt var chanslös. Läste att han hade placerat muren fel så han inte såg bollen och det märktes för han gjorde inget bara stod som ett frågetecken.




i 70min så var "Henke" placerad i rätt position så han kunde göra mål igen. Tar här returen från René Makondele stolpskott.



denna serie är ruskigt rolig och kommer från Ctrl alt del Men är man inte gamer så förstår man kanske inte det roliga.






Annars var gårdagen inget speciellt så.
Har varit lite halvkass på att blogga men på grund av det bjuder jag här på en länk till en awesome sida Läs den viktig info.
och ett roligt youtube klipp


och detta

Där man ser att The Lord himself är mänsklig och uppskattar det. Gillar att han inte tar sig själv på för stort allvar.

Här kommer några av mina favvo facts

Chuck Norris does not sleep. He waits.

Chuck Norris can win a game of Connect Four in only three moves.

When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris.

Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one.

finns hur många roliga som helst läs själv här

1 kommentar:

Unknown sa...

haha sam fischer är han i splinter cell i get it. finally haha
o den var riktigt kul faktiskt!

kramar vi ses imorgon!!

vad menade du med mmset?
jag skickade väl ett elr två på astrid?
något annat också?
*förbvirrad*