torsdag 17 september 2009

skum japan och halka...



Japaner kan eller rättare sagt dom är ruskigt skumma ibland som ni ser med denna reklamen för Ninja Gaiden 2 sigma till ps3

Annars så har jag kört halkan idag och överlevt "in your face Jebus"
Var väldigt nervös i morse men sen då jag satt bakom bilen var det asroligt =D ville inte åka hem.

Men annars bortsett från det har jag börjat spela om Batman på Hard ruskigt svårt direkt från start men väldigt kul =D.
Testade även demo på Bubble bobble neo till 360 samma som den gamle med lite fulare design och sämre musik.
Och Wet demon typ som max payne fasst sämre testades oxå och det var väll helt ok men inget jag lär köpa.

Såg även trailers från need for speed shift men där bytte dom kamera vinkel hela tiden så det var tråkigt. Men spelet ser intressant ut men inget köp där heller (hoppas på att bror köper det nån gång så jag kan pröva det =P )

Men men nu ska madamen fixa och trixa vid datorn så därför säger jag som Truman från filmen Truman Show (SE DEN!!!)
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

1 kommentar:

Unknown sa...

ohhh YEY att halkan gick bra, varöfr har du inte ringt o berättat???
visste inte att det var idag!

ps;
kul reklam haha