onsdag 9 september 2009

flugornas herre...

Såg denna lappen på dörrn häromdan så kul skrivit. Läs och häppna.
Blev förvånad att bilden blev så bra att det faktiskt går att läsa och allt tack vare min 3.1mp kamera i min sonyerickson mobil.










Har nyligen upptäckt meningen med glass nämligen Ben & Jerry dom är ju sååååååå sjukt goda testade denna igår. Mmmmm så god den var.
Världens godaste glass.
Och deras smaker är så mycket roligare än den tråkiga vanliga "Gräddglass", "päron vanilj" osv









Filmerna har dykt upp =D som igår så idag onsdag kommer bror förbi så blir det Hulken =D.
Han bör dyka upp om ca 5min.










Igårkväll var det varmt i sovrummet så min kära maddam sa öppna fönstret en liten stund bara och jag reste mig upp och öppnade fönstret
(ljust på rummet som det var)
Och när vi skulle börja somna så såg vi 2-3 flugor så jag gick för att hämta den trogna flugsmällan. Dödade dom 3 som den "bountyhunter" man är.
Så såg vi helt plötsligt 3-4 till så det var att så fort man dödade 1 dök 2 nya upp.
Så jag stängde förnstret och började dräpa flugor
som om det var det enda jag gjort i hela mitt liv. Så när alla var döda så hade jag samlat alla på 1 plats så räknade jag och fotade min troffe samling.

Men men nu har bror dykt upp så nu blir det hulken =D.

1 kommentar:

Unknown sa...

oh b&j i love it. kul att du äntligen kommit till insikt ;P

du får skicka in lappen till david batra, han samlar ju på roliga lappar! surfa in på hans sida o hör om han vill ha den, det gjorde jag med våran bajslapp!

astrid sover inte o är orolig så jag ringer inte ikväll hoppas du överlever!
puss o kram

ps imponerande samling flugor :)