tisdag 28 juli 2009

Och här är klippet...



Sjukt roligt klipp som kan vara lite svårt att förstå kanske om man inte är en casual gamer minst.

Men annars så har jag inte så mycket att skriva så jag klipper in en gammal text för er att läsa.


Lurad
Kan börja med att nämna att GTA spelen är ett av mina favorit spel serier.

Så när jag läste att GTA IV: The Lost and Damned skulle släppas som DLC laddade jag ner det, för det fanns inga alternativ för att spela det annars.

Har bara orginal 20gb HDD (13gb) så en DLC på över 1gb är ganska mycket speciellt när man har en del trailers och för att inte nämna South Park avsnittet.

Men det fanns inga alternativ så jag laddade ner det och klarade ut det i måndags.

Men det som gör att jag känner mig lurad är att när dom släppte info om nästa DLC GTA IV: The Ballad of Gay Tony så släppte dom även nyheten om GTA IV: Episodes from Liberty City som innehåller båda episoderna och ska släppas på skiva.

Det är här jag känner mig lurad för att om jag inte minns helt fel så nämde dom aldrig att episoderna skulle släppas på skiva.

Hade jag vetat det hade jag väntat med att ladda ner The Lost and Damned och köpt det på skiva för med endast orginal HDD så har man ju ont om plats.

Och en ny HDD kostar ju en hel del så det är helt uteslutet. Synd man inte kan köpa en vanlig HDD tror dom är billigare.

Är det bara jag som känner mig lurad?

Inga kommentarer: