torsdag 30 juli 2009

dagens uteblivna äventyr...

Skulle precis stuckit till körskolan för att lyssna på en föreläsning om fordon men så ringde min sambo och sa att det var bättre jag stannar hemma och läser i boken än att gå på samma föreläsning igen.

Alltså mer spel :P

Nä men allvar jag ska läsa lite i boken men främst ska jag fortsätta att ta det lungt.
Har varit mycket med jobb den senaste tiden och körskolan då och allt möjligt.

Igår firade vi Jonnas mammas födelsedag på resturangen tegel. Det var trevligt Jonnas lilla syster var där med sin sambo och Jonnas stora syster var där med sin man och son.
Mycket trevligt ställe med grill buffe tillomed en trubadur som spelade låtar.
Riktigt god mat och sällskap.
Glömde att fota som vanligt och digital kameran var hemma och glömde bort att min gamla mobil har en inbyggd mobil kamera på 3.1mp

Märkte nu att youtube klippet förstörde min blogg genom att täcka över allt =(
Så får skriva extra mycket nu så den kan hoppa ner några snäpp ;)

Men men nu blir det lite mer call 4 multi gick upp i rank innan idag så är rank 39 , sen ska jag göra hamburgare dock inte från basic, sen det roligaste diska upp efter jag ätit (eller inte roligt men det måste göras) och sen läsa minst 30min i kör skoleboken (woo ho)

Inga kommentarer: