lördag 25 juli 2009

dan börjar bra, sen på jobb AJ!!!

Ska börja med att säga att namnet spelomania det kom min flickvän Jonna på inte jag så all cred till henne inte mig.

Så med det klarat så börjar dagens blogg...

Går upp i tid hinner äta frukost cyklar till jobb
(med regnkläder i en påse och tur var det men det tar vi sen)

Kommer till jobb och PANG "tröttheten" min ständigt återkommande fiende slår till igen direkt hinner inte blinka den är bara där.

Ska ta hand om mjölk leveransen som var sen, kör ner en mjölkbur från hissen och PANG nr2 mitt finger (pekfingret) var i kläm hejdå 1/3 av nageln. :´( Sved länge, svider faktiskt lite nu oxå.

Men det är bara att på med plåster och se glad ut.
Och sen när jag börja cykla hem så börja det droppa lite regn jag bara lungt fortsatte att cykla sen börja det regna mer och mer.


Så jag stannar under ett träd på med regnkläderna som jag hade med mig.

Och så kom jag hem dyngblöt om fötterna men annars torr, regnkläder är bäst.
Men eftersom det regna och blixtra så fick jag vänta till kl ca 23.00 med att starta all elektronik.

Så jag läste lite Harry Potter och halvblodsprinsen
(bästa boken tillsammans med 3an och 7an)
Ni som gillar filmerna läs böckerna för då får man reda på så enormt mycket mer.
Har sett Halvblodsprinsen på bio och blev lite små besviken med tanke på att dom tagit bort x antal saker från boken :(
Men filmen var bra endå men 3e filmen är bäst hittils.

Har funderat och ska så snart jag känner
för att spela det ladda hem
Secret of Monkey Island till XBLA

Men nu ska jag spela lite mer Assasins Creed så jag får lite achivments poäng :)

1 kommentar:

Unknown sa...

vilken snygg header du har hörru.
har länkat till dig!
kram