fredag 24 juli 2009

dan börjar sent...

Sov så länge så jag inte han äta frukost plus att jag fick åka till jobb.
Var så trött imorse så det fanns inte vill inte gå upp bara ligga kvar och sova men icke så nicke jobbet kallar.

Sen eftersom jag fick åka till jobb (cyklar ju alltid annars) så skulle jag ta bussen hem stod och väntade i 20min på 5an och det regna helt sjukt mycket.
Så hade jag cyklat hade jag kommit hem dyngblöt.

Annars har min jakt på killz fortsatt i call 4.
Känner dock lite så att jag hellre vill spela något spel där man kan få achivments det får man inte då man spelar call 4 online.

Men det är så kul att spela så det väger upp det tråkiga i att man inte får poäng.

Annars idag så åker det av till maxi för att storhandla, kylskåpet blöder så tomt det är.

Och jag funderar på att ladda hem Secret of monkey island till XBLA men ska fundera lite mer.

Men nu ska jag spela lite assasins creed där jag kan få achivments =D

ps. ska få hjälp med min layout osv vet bara inte när.

1 kommentar:

Unknown sa...

monkey island for the win säger jag. iaf förr till pc.
ska bli spännande!
kraam