torsdag 23 juli 2009

fortsatt bra spel väder...

Har idag fortsatt att spela Call of duty 4:modern warfare online.
Har gått från rank 34 till 35 så det går sakta men säkert framåt.

Längtar mycket efter Modern warfare 2.

Annars idag har jag jobbat. Tog på mig regnkläder imorse och sen då jag skulle gå ut till cykeln, så regnar det såklart inte mer för det slutade nog regna samtidigt som jag åkte hissen ner (bor på 4e våningen så varför gå)

Så jag cykla till jobb (tar 20min) med regnkläder kommer fram väldigt varm för det är ca 20 grader ute.

Sen så när jag cyklade hem så möte jag min sambo i hälsobacken.
Och sen så fortsatte jag cykla smått och sakta på trottoaren,
så kommer det en gubbe och hans fru som går mot mig och säger att här får man visst inte cykla.
Och jag förklara snällt och tydligt att jag nyss pratat med min sambo och då tyckte dom jag skulle gå upp för hälsan.
Så när dom gick och jag cyklade iväg så sa jag "Surisar" och då skriker gubben
"TA DIG I RÖVEN" och jag bara "Va?" hörde jag rätt.

Men iallafall när jag kom hem var det online dags med modern warfare såklart.
Sen har jag varit på teori genomgång på körskolan börja 18.00 slutade 20.00 där jag briljerade om jag får skryta lite. Dock var det väldigt basic och jag har kört x antal lektioner nu ju så därför.

Så på vägen dit stressad på cykeln som vanligt så ser jag min far kommer cyklande så jag tvärbromsar och vänder och cyklar ifatt för att kolla hur läget är.

Men Men nu är jag hemma och ska förbättra minna modern warfare skillz.

ps. min layout mm är långt ifrån klar så ha hänsyn med att min blogg ser ut som F

1 kommentar:

Unknown sa...

shit vad niiice att du har fixat en blogg!
bra namn dessutom!

maila lite bilder till mig som du vill ha i headern så kan jag göra ett kollage om du vill!

nu ska vi strax till bvc o se om skruttan har tjockat på sig ngt... :)

skrattade högt åt ta dig i röven gubben hihi

tusen kramar