onsdag 22 juli 2009

Början på en ny blogg

Idag bestämde jag mig för att nä nu ska det bloggas.

Så vi får se hur detta går. Men det huvudsakliga temat i min blogg är ”tv-spel ”, främst Xbox 360.Men jag skriver också om allt runt omkring mig om det nu händer något som t.ex idag

klarade Tomb Raider Legend på Hard för att låsa upp den sista achivmenten. Skönt kan jag lägga det åt sidan. Och jag övningskörde med trafikskolan i ösregnet dock tog jag inte med regnkläder så jag var dygnblöt när jag kom hem. Jobbigt att köra i ösregn speciellt när man inte kört i ösregn innan.

Annars har jag spenderat dagen med att spela Call of duty 4: modern warfare online på xbox 360

Enligt mig finns det bara 3st bra online fps på konsoll som spelas hela tiden Call of duty 4,Halo 3 och Killzone 2.

Med detta avslutar jag min första men inte sista blogg.

Inga kommentarer: