söndag 1 november 2009

bilder...

Leo tar mycket tid. Därav dom få bloggarna.

Laddade ner God of war III e3 demot igår och shize va blodigt och najs det är ett garanterat köp.
Även om det är mer av samma fast med ny kostym (grafik).

Här är lite bilder på allt möjligt har ju skaffat 2gb m2 ms till min mobil så de blir mutcho bilder då jag är ute med leo.

här är Leo i all sin prakt då han ligger ner.


varulvs Leo som har krupit upp ur underjorden.















ALLA pinnar Leo ser ska han bita i och ta med sig.












Leo och Jonna på en av våra många promenader.
















Här kommer några natur bilder har grymt många fler med detta är creme dela creme


Frost börjar det bli på morgonen.








Löv är vackrast på hösten, alla färger får en att må bra.










en bild från en av många nattpromenader.




En av mina favorit bilder från en av promenaderna. Hösten är nu min favorit årstid iallafall färg och mys faktor.



Bilderna och texten hamnar inte rätt jobbigt men det är därför det ser ut som MÖG.

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Härliga bilder på Leo Bro jag snor dom om det är ok lägger ut på nätet :D jag väntar så klart på svar om det är ok det för ni ju avgöra :D

härliga höstbilder med alla löven ju :)