onsdag 4 november 2009

försenat igen...

min die hard box

är försenad igen först var det 28 oct onsdag sen blev det idag 4 nov sen nu är det 11 nov alltså nästa onsdag VA FAN vill ha min box nu förhoppningsvis så kommer min futurama box på onsdag den 11 nov.

tråkigt för nu på onsdag den 11 kommer futurama box och die hard box och då även X-Men Origins: Wolverine
men innan den 11 är det den 10 och då är det äntligen dags efter x antal dagar Modern warfare 2.

Så nästa vecka blir det MYCKE att göra O_O

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Mitt roliga i skogen kan kosta mig 3500 för nya delar i framvagnen haha eller är det en fälg som blivit skadad eller så hehe för bilen går inte som för hehe kollade om jag byter de flesta delar i framvagnen så går det på ca 20 tusen men tror inte jag behöver bytta allt hehe hoppas bara att det är framvagns inställningen som inte är som den ska va :)jag tror inte att det kommer kosta så mycket med fel inställning nog hehe den är inte så mycket fel bara är lite vinglig men bilen går rakt men vid 120 skakar ratten som aldrig för haha för se vad som händer hoppas bara att det är en fälg som gått sönder typ eller att nån lerklump lagt sig på fälgen så det blir skumt för det :D eller tappat vikterna på nån fälg :D