tisdag 17 november 2009

inte meningen...

När man är ute med Leo så ibland speciellt på kvällen så kan det vara svårt att ta hand om det tråkiga som han droppar här o där.
Så jag brukar använda det orange ljuset från min mobil kamera. Man måste ju ta hand om det han droppar (även om många "skiter" i det) och ibland brukar det bli en bild eller 2 då man trycker för hårt.
Men sen hände det magiska den bilden som det blev häromdan är denna. Är ju sjukt snygg natur bild och det var inte meningen att det skulle bli en bild
utan jag letade bara efter bajs!



Sen såg jag denna sprayad på en väg i stan snacka om rolig. Men ja vissa kan tycka den är stötande men jag skrattar åt den.

1 kommentar:

Unknown sa...

fantastisk naturbild, o ja den andra var kul hihi

men det var fiffigt att använda ljuset för bajsletande hihi

kraaaam