tisdag 3 november 2009

ny lista igen...

Har kommit fram till att det är Futurama boxen jag SKA ha. Och pågrund av att den är väldigt ovanlig är den redan bokad så jag
önskar mig pengar till den.


Lite tråkigt kanske men en viss syster gjorde ju så då hon fyllde år så varför inte =P
Bättre det än att jag får ett par ylle kalsonger (har inte fått det än och tur är det)

Annars händer det inte så mycket.
Imorn kommer förhoppningsvis min beställning av

Die Hard Quadrilogy (4-disc Blu-ray)
X-Men Origins: Wolverine (Blu-ray + DVD)

Die hard boxen släpps ju imorn så jag hoppas den dyker upp då.

Annars skaffade jag 2st nya achievements från PES 6
(ja jag är nöjd med ett gammalt fotbollspel som jag fick av fredde då jag fyllde år)
Har nu 2st achievements kvar i det spelet att vinna 100 online matcher
(jobbigt med tanke på att nästan ingen spelar det längre)
Och vinna engelska ligan och det har jag på G.

Så det lär bli det andra spelet jag maxar efter king kong. NEJ jag har inte och kommer inte köpa Avatar the mind nånting där man kan få 1000 gamerscore på 5min.
Har nu 22427 gamerscor

annars snart modern warfare 2 7 dar =D

1 kommentar:

Unknown sa...

jahaa så du önskar dig pengar du, men det är ju så tråkigt att ge bort eller hur var det nu?

*pik pik*
;)

men vi har faktiskt redan planerat o shoppat en kul grej.

härliga bilder på leo :-)

tusen kramar till er. ses vi imorgon eller???