onsdag 17 november 2010

Tropikariet...




Här börjar pappas fars dags present





Var 2 oliv pyton ormar i denna bur













Här är ormen man inte ska bråka med en ?...





Lemurerna har en sjyst stil




Här är oliv pyton ormen utsträckt för den dricker

Här nedan kommer bilder från Hajrevet






-












En gul liten rakare som man inte vill gosa med...


Här nedan kommer bilder från spindel utställningen son pågår fram tillomed slutet på januari tror jag


























Bilden ovan är en tavla jag fotade













2 bilder ovan är på en uppstoppad fågelspindel





Nej det visste jag inte.


Här nedan kommer bilder på alla montrar med spindlar i
Ingen monter är med på 2 bilder














Pappas ben som dock inte tillhör utställningen
















Spindel buffé med allt från larver till syrsor

Postad using BlogPress from min ajfön

1 kommentar:

jenny sa...

kul att du typ bara fotograferat spindlar. hu alltså, tur att utställningen inte var där när vi var där. usch det kryper i hela kroppen på mig nu, ska äntligen gå och lägga mig efter att ha sorterat typ tusen bilder... och samtidigt kollat på en film på trean med tim allen som goes amish haha. typ for richer or poorer eller nått i den stilen haha
kraaaam