torsdag 11 november 2010

Heldag...

Det hela började med att jag hämtade leo och gick ut hit till päronen , flyttar snart WOOHOOO men trivs bra med päronen endå :)
Och på vägen hit så käkade leo bajs som jag märkte då han slickade sig om munnen MUMS!!

Sen efter att ha ringt Öresundskraft och fixat miljö vänligt el avtal och ätit var det dags att gå o lämna leo





En bild på leo utan pinne är inte så sannolikt




-här så försöker han dra loss ett träd envis som han är så lyckades han att göra det








Såhär kan det se ut efter att skogshugaren leo varit framme

Sen så cycklade jag hem till Jenny (http://hyperballad-poetry.blogspot.com/)
Och träffade Astrid som var jätte blyg först men då hon märkte att Jenny pratade i telefon så började hon busa och spela alan det lilla busfröet :)

Hade en jättetrevlig dag med bus, pingu samt god mat iomed fläskpankakan som serverades.




En ljus pumpa mojs som min händiga storasyster har fixat ihop :)
EPIC!!




Astrid i full färd med att riva jennys torn som hon byggt





Såhär ser det ut innan Astrid varit framme :)





Hittade denna bild oxå tagen från igår :)





Astrids fina tröja eller body kanske :s fin iallafall :)






Passade på att ligga innan jag åkte hem (magen kände av all action)





Samma ligg annan vinkel

Postad using BlogPress from min ajfön

Inga kommentarer: