lördag 13 november 2010

Fredagens äventyr...

Fredagen började med att jag och Jonna åkte till citygross för att handla hund saker till min lägenhet (flyttar snart)
Sen efter att ha handlat mat,skålar och hundkorg





Mardrömmen börjar här...
Har inte varit på nya Ikea så igår var första gången sen dom byggde om.
Som tur är så överlevde jag phuuu...

Behövde åka dit för att se på sängar och köks stolar.
Så det blev en del liggande ;)





Lite kundvagnar ;)



Samma fast annan vinkel




Sen när jag skulle betala fick jag typ sitta på knä för jag verkade ha hamnat i pigme kassan,
Såg bara siffrorna 4,5,6,7,8,9 samt 0 bra val eller var det barn kassan :s

Sen därefter så behövde jag en backup hdd så vi skulle till netONnet, tur man har gps i ajfönen för annars hade vi inte hittat dit snacka om mitt ute i vildmarken/åkern




Blev en lacie 500gb hdd





Här ser man jämförelse mellan hdd och en bluray rulle (i detta fall terminator salvarion)

Epic dag igår helt enkelt :)

- Postad using BlogPress from min ajfön

Inga kommentarer: