onsdag 14 oktober 2009

gott o blandat...



är låten från bondock saints II trailern i slutet bro.

Men annars så när jag läste detta från syrrans blogg

så började jag googla "dont hassel the hoff" och fick upp detta.

där det är ett litet stycke från hoffs bok "Don't Hassel the Hoff"
Så vad ska man säga gillar honom ännu mer nu då han har hjälpt sick kids.
Vill lätt läsa "Don't Hassel the Hoff"

annars lyssnar jag just nu på


och låten är grymt bra!!!

Annars idag funderade jag på att skaffa iphone
(funderade grymt mycket mer än vanligt)

men 499kr i månaden är mutcho så det skiter jag i.

Annars har ni inte sett AVGN (Angry Video Game Nerd) så se det han är ruskigt rolig.


roligt klipp dock utan signatur melodin med så den kommer i ett klipp under.


men ja bro Leo super gillar din leksaks boll han blir helt bananass när man tar fram den.

Men nu ska jag se mer på AVGN.

Angry Video Game Nerd

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

K det är ju tur för den kostade ju en slant host host :P nä men det är ju skönt att Leo tycker om bollen :D hur var det när ni la in hundmaten i den blev det bättre då :D

ha det fint bro