söndag 4 oktober 2009

call 4...

Träffade syrran igår och pratade med M om att han jag och bror skulle spela call 4 idag.
Såg fram emot det med spänning.
Men när dom 2 inte vill spela så som jag känns det så oinspererande att spela för jag vill spela tillsammans så man slipper höra alla amerikanska o engelska idioter som pratar om könshår mm (jag skojar inte) men då kommer det lilla problemet att man alltid spelar tillsammans i en grupp och det vill inte M o bror dom vill spela blandat så dom möter varandra ibland osv.
Men då kan det bli att man får spela själv med andra personer och då blir det tyst.
Så jag slutade för att spela mer Batman för jag vill inte spela med random personer jag vill ju spela med M o bror.
Har spelat tillräckligt med random personer själv i call 4 o har tröttnat.
Men om Ni inte vill spela tillsammans vill jag det inte heller.
Får se hur det blir om 37 dagar annars får jag spela multi själv där då men hellre det så man slipper allt prat om könshår mm.

Nu ska jag spela Batman utan att höra andra idioter prata.
Fast helst hade jag velat spela call 4 tillsammans med M o bror =´(

2 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Hej förlåt för allt jag sa mot dig innan, Det är bara att Muta eller vad det nu heter sen klart det är jobbigt när folk skriker och pratar om sånt man inte vill höra och så vidare :( Ja dom är sparade Syrran fixade det åt mig :) så för se vad dom säger efter dom har tagit prover och så vidare :D

ha det så bra vi höres hoppas Leo kommer trivas med sin nya familj :D

Iwan Mazz sa...

Jag kan tänka mig du blev ledsen var ju inte så trevlig i min mun precis mot dig det känns så jävla dumt av mig att säga det jag sa det är ju bara ett spel och så vidare :(