onsdag 15 september 2010

reach...

Så då ska vi se...
efter gårdagens haveri då jag höll på 40min med att skriva denna blogg på ifön så stängdes blogger appen ner sig själv utan att spara Jippi =´(

Men nu gör jag det på min brors dator istället
(min laptop hittar ju inte bilderna i ajfönen)

Men men nu ska vi se vad som göms i denna kartong













Har här ställt min wii på högkant till vänster om boxen för att man ska kunna se hur gigantisk denna utgåva är



















Så här kan det se ut då man öppnar upp besten





















Sen har vi hela härligheten framifrån och nedan under den så är det från ena sidan och den andra sidan





















sen alla framsidor måste ju också ha en baksida så den har vi här

























Och pågrund av den eminenta kvallen på ifön bilderna så har jag här en inzoomning på den svenska texten. VARFÖR kan dom bara inte skriva på engelska?























Sen då man slutat dregla över denna låda och äntligen öppnar upp den så ser det ut såhär och i det högra facket där det står Reach så låg den här lappen som ligger under denna bild.












































Sen har vi själva Halo Reach limited ed. med allt innehåll och JA bilden är extremt dålig men jag orkar inte packa upp allt igen för att fota en bättre bild så ni får nöja er med denna





















sen här kommer en inzoomning på texten för ja ni fattar

















Sen om man vill kan man ju öppna limited utgåvan och det gör vi ju självklart, bara för er skull ;)






















Och då hittar man ett spel kallat Halo Reach i svart kartong























Och öppnar man den lilla raring så hittar man det här innehållet






















Och baksidan på denna förpackning har också nordens alla språk men eftersom ni är intresserade av den svenska texten slänger jag härmed in en inzoomning på texten
























Sen under spelet ligger där en journal med MASSA olika pappers lappar mm så jag fuskar lite nu och skriver F för framsida och B för baksida.
Och hälften av alla lapparna fattar man inte för dom har anknytning till spelet
Men här är iallafall, ja just det journalen låg i ett plast omslag med denna texten på baksidan




















här är journalens framsida och sen baksida



































Dags för lite halo reach nyheter kanske


































































så här kan det se ut då man bläddrar försiktigt i journalen

































F

















B eller detta är nog framsidan och bilden ovan är baksida tror jag




































F


























B med info




















Såg nu denna bilden som är baksidan till en av nyhets lapparna















F

























B













































































































F






















B
























F






















B
































F



















B


























































Har ingen aning vad detta är men ja här kommer det iallafall på bild





















Nått kort av något slag. Har inte spelat story än så därför vet jag inte 100%























Här är ett emblem man kan sy fast på sina kläder om man vill, kommer jag göra det ALDRIG
(inte för att det är nördigt HALLÅ ;) utan för tänk om man ångrar sig)



























här är en liten karta
















































Så nu har jag lagt upp bilder på alla pappers lappar som medföljde men innan jag kommer till kronjuvelerna så måste man läsa den först


















Och på sista sidan så står denna roliga text hur man ska hantera denna enorma colecteble med en hanterings ålder på 14+ så är man under får man inte hantera den. Står på baksidan av boxen




























och längst ner på denna sida så står detta




























men nu så kommer huvudnumret då man lyfter på frigoliten här med all plast kvar








































och utan plast














här är vapnena som man får montera fast på gruppen

















Sen såhär ser hela härligheten ut färdigmonterad










































Här nedan kommer inzoomningar på gruppmedlemmarna i noble team som jag har ingen aning om vad dom heter för som jag sagt innan har inte rört storyn än för jag har 1 uppdrag kvar i mafia II först.




















här är min favorit pågrund av att han/hon har en robot arm

































































































Baksidan av statyn





































Och här på denna bild är där med allt förutom 1 lapp på en elite för den låg kvar i journalen



















Så nu är alla bilderna upplagda i bloggen phhuuuu nu kommer det roliga i att få till så dom inte ligger huller om buller.
Så nu äntligen efter x antal min :P så är jag klar.
tur att det inte tog tid ;)

1 kommentar:

Fredde sa...

Många bilder!