torsdag 30 september 2010

bonanza...

Eftersom jag inte gör samma miss två gånger så blir det en separat blogg per spel och en för moviz.

Så here it goes...

Och ja jag är en dag efter men bättre sent än aldrig

Börjar med detta paket
Vad kan det innehålla?


- jo de ska vi se, efter lite cutande så ser det ut såhär




Och eftersom spel inte ska vara i papp kartonger så, fixar vi väll till det




Sådär ja
Vad sägs om en splinter cell conviction limited colectors ed. som inte är så limiterad eftersom det finns många x men endå aaaaaaaaaw.

En låda har som jag brukar säga lera sidor så här kommer dom oxå på bild








Framsida behöver baksida



Och eftersom lådor ska öppnas,
så gör vi det
Allt här på bilden medföljer




Spelet ligger i en snygg steelbook förpackning








Manualen och lite dlc som medföljde som gjorde så jag fick 5 gamerscore direkt utan att startat singel player




Medföljde ett soundtrack som ser ut som en gammal lp skiva hhmmmm vad har vi sett det förr. Kanske i bioshock 2 limited och mafia II colectors.




Och här är han i egen hög person sam i ett plast fängelse som var svåröppnat utan att förstöra den



Och här utan plasten




Blir fler bloggar så nu till nästa objekt...
Postad using BlogPress from min ajfön

Inga kommentarer: