fredag 18 februari 2011

Salong Jenny...

Dan började med att jag åkte hem till mor och far för att fika och fira mors födelsedag i efterskott.
Hade köpt modern family säsong 1.

Sen skulle mor till syster yster för att ficksa så jag följde med.

Sen frågade Jenny om jag ville bli friserad hos salong Jenny, och det tackar man ju inte nej till.

Före salong Jenny



Början på miraklet...



Näsan klart...




Här ligger peruken jag brukade använda




Lite virvlar i nacken kanske




Slutresultatet :)

Det Var chifen Jenny g själv som hade äran denna gång hos salong Jenny.

Och det tackar vi för, alltså jag och Andreas (mig själv)





En super trevlig dag tackar vi mor och far samt salong Jenny, lilla Astrid, mattias Geyer för att han stod ut med mitt kacklande då han spelade cod blops samt lillebror.

- Postad using BlogPress from min ajfön

Inga kommentarer: