fredag 1 oktober 2010

Moviefilmz...

Hatar blogger på ajfön för det sparar inte alltid då man vill.
Men men här är filmz bloggen

Först ut en film jag har sett kick-ASS där nic cage briljerar :)




Döskallar är ju epic och då måste indie 4 där Ford jagar en döskalle , stora förhoppningar för att många säger att den är kass





Major Matrix spelad av arnolth




Lite dvder som man har sett innan




Sen blir det en annan mästerverks film



Har 1an på reg 0 dvd och reg 2 och nu även på bluray. Har sett 1 och 2an så blir nog att jag ser 3an i helgen efter indie 4 och nyckel filmen.




Nyckel filmen har jag inte sett men den ska vara ruskigt bra,ka ses i helgen.



-
En VHS samling utan terminator 2 är ingen samling men jag har ingen VHS längre och därmed inte t2 heller, men en dvd samling är inte komplett utan t2 och där har jag 3disc utgåvan och nu är även min bluray samling komplett med en av världens bästa filmer
Terminator 2.



Postad using BlogPress from min ajfön

Inga kommentarer: