fredag 18 juni 2010

Uncharted 2...

Uncharted 2 dök äntligen upp med Posten idag fast det skulle ha varit här redan den 10/6
Men då uppstår ett litet problem nämligen det här...


En ful silvrig förpackning med en stor gul rand runt om men det är inget problem som inte går att lösa.

Det du behöver är det här



En bra sax



En orginal förpackning valfritt dåligt ps3 spel (fick mitt med maskinen)


En kompis med bra färgskrivare (tack Anders)
och tillgång till internet för bilderna, här nedan USA framsidan och Sverige varianten.



Börja att klippa bort det yttersta först, här behövs noll precision så klipp snabbt men försiktigt...



Fixat



Nu är det dacks för finslipningen
där millimeter precision krävs för att det ska bli så bra som möjligt...


Klart



Sen börja med att byta plats på bluray skivorna sen manualen


Sen är det dags att byta framsidan/baksidan



Sen kanske dom flesta varit nöjda och klara men INTE jag här ska fixas mer...



Sådär ja MYCKET bättre :)



Och här ifrån sidan



Jag valde USA varianten för ja tror jag gillar den mest men jag har klippt ut och sparat den svenska ifall jag ångrar mig.

Sv till vänster USA till höger



Och såhär ficksar man ett spel från fullt platinum mög till snyggt orginal enjoy...

Just det ja glöm inte att städa undan saxen och slänga överflödiga pappers bitar.

- Posted using BlogPress from my ajfön

Inga kommentarer: