söndag 7 mars 2010

Energy...

Har inte orkat blogga för jag har jobbat mycke så därför har det varit noll nya inlägg sen ja länge.
Ibland bara orkar man inte.

Men här är en liten recap på vad som har hänt.
I torsdags så kom Jonna ner till jobb med Leo innan hon började så då gick jag och mor från jobb med Leo till laröd o sen gick jag o Leo hem snacka om att vara mör i benen plus pålsö var inget bra gång alternativ var rena isbanan. Och på hemvägen tog jag dessa bilder











Sen i fredags var det lång jobbe dag och samma igår lördag så där är inte mer att säga om fredan o lördagen bortsett från att jag vaknade åkte till jobb kom hem och la mig och samma igår.
Just det ja i fredags såg jag och jonna nästan hela








Har ca 30min kvar men den är ruskigt rolig ni som kan se den.


Annars när jag gjorde burgare häromdan så blev det en smiley burgare




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

ja jo tack, pålsjös isbana CYKLADE jag på idag...
shit pommes säger jag!
kolla in bloggen!
puss o kram