torsdag 18 februari 2010

Avatar...

Åkte ner igår tillsammans med Jonna och hennes kompis Och hennes sambo och såg avatar i 3d. Sjukt coolt att se film i 3d bio utan 3d är inget att ha nu då man sett alternativet.
Såg den på royal i Malmö och yrade runder i Malmö hittade rätt till slut lite halvt tack vare min iPhone och dennes gps program.
Men innan bion åt vi indisk mat på bollywood tror jag resturangen hette INGET att rekomendera.
Men filmen var bra
Får 5/5 awesome :)

Brillor såklart, ska det vara då man ser på 3d bio :D






2 bilder från stolen där jag satt











- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Tänk på barnen Bro set i Ängelholm och sparat Bensin ;)

Iwan Mazz sa...

Som jag skulle bry mig kan se den på Datorn så är jag nöjd ju haha du vet hur jag är Bro :)

Fredde sa...

Gick vilse i Malmö??? Din första tanke ska då vara att ringa mig ;)
3D-versionen är ÜBERFET!