torsdag 14 januari 2010

BOOM...

Mamma tog bussen hit så cyklade jag hem o så när vi kom hem så öppnade jag dörren så blev Leo lite förvirrad för han visste inte vem han skulle hälsa på först mig eller mamma.
Men mig träffar han ju hela tiden så han hälsade mest på mamma.
Sen gick vi mot laröd o sen så när vi kom hem till mamma o pappa så hälsade Leo på pappa o efter ett tag viftade han tillomed på svansen då pappa klappade honom.
Sen skulle mamma ut o gå en promenad med en kommpis så då följde jag o Leo med hem till kommpisen sen började vi gå hemåt.

O efter vi kommit ut på cykel vägen så började vi kasta boll jag o Leo (jag kastade han fångade)
O sen kom mamma o kommpisen ifatt oss o då blev Leo glad o sen gick jag o Leo ibland före o ibland efter dom eller rättare sagt Leo sprang runder mycke jag gick.
(väldigt snabbt tempo mor kan ha)
O sen hamna vi lite efter så jag kopplade Leo o så började vi springa o det funkade bra o vi sprang o vi sprang o sen sprang vi om mamma med kommpis o sen helt PLÖTSLIGT!!!
Så springer Leo framför mig o fäller mig så ja ramlar omkull men både jag o Leo klarade oss utan sår eller skador :) kunde Dock gått illa hade ju mina kängor på.
Vanligtvis märker man när han ska springa framför men inte denna gång det bara kom så plötsligt PANG BOOM!!!
Men nu är vi hemma o trötta Leo sover o jag ska slö kolla på lite tv så det var mitt äventyr för idag...


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Haha låter som ett äventyr i sig det Bro :D hur gick det med din iPhone den klarade sig antar jag annars hade du varit rätt sur kan jag tänka mig :D

sven_stick sa...

Kom o tänka på iphonen när jag kom hem efter rundan o det blev x antal sekunder av panik där först men den klarade sig phu tur man har :)

Iwan Mazz sa...

Ok hehe nästa gång bro skriv på min Blogg så att jag vet att du har svarat mig ok :)

Unknown sa...

haha det skulle man ha sett, man kan ju skratta åt det nu men det var säkert super läskigt när det hände!?
kramar