söndag 6 december 2009

plikten kallar...

ni böna och bad (eller hotade mig =P )så nu ska jag försöka blogga mer. Har blitt mycket facebook med iphonen nu för det är så mycket smidigare.

vill kunna uppdatera bloggen med min iphone men jag kan då tyvärr inte lägga upp bilder.
Nån som vet hur?


Annars har det varit mycket med leo dom senaste veckorna med först trasig tand och nu senast ögon inflamation men det har blivit nu.

Annars var doggler på besök idag och vi spelade New super mario bros wii till guess what Wii.
Ruskigt grymt i multi. Annars har jag stigit på multi rankingen i modern warfare 2 är nu lvl 45 eller 46 fortfarande ruskigt bra och kul. Spelar bara modern 2 blandat med mario med jonna.

men ska försöka blogga oftare.

kolla upp denna roliga videon speciellt deras o-faces


denna går inte att bädda in men den är klassisk med Blizzard man
http://www.youtube.com/watch?v=d4n6tah-JpE


Blizzard man är grym



kul video men jizz in my pants är roligast



kul video med andy samberg o T-pain



will ferell är grymt kul lyssna på texten.



kan inte få nog av denna låt med seal från filmen batman o robin sorgligt nog är det bästa med filmen denna låten.


så det blev en halv lång blogg med mest roliga videor men jag ska bättra mig om ni kommenterar jizz in my pants videon.

2 kommentarer:

Fredde sa...

du är förlåten tillsvidare;)

test sa...

Den var mycket bra, fler tack!