söndag 15 augusti 2010

2.5filmer...


Skrev ju häromdan att jag sett 2.5 filmer och dom filmerna var dessa.
och nu undrar ni ju
Men där är ju 3 filmer inte 2.5 men orsaken till det är att när jag och min lillebror (som är längre än mig) mattias Brandt såg transporter 3 så somna jag efter halva filmen var så trött inte för att den var dålig.
Den var grym statham rox :)
Transporter 1 är dock bättre.
Sen stepbrothers är riktigt rolig Will ferell är kung (dock är land of the lost kass varning utfärdad)
Sen jumanji klassiker men med enormt bra cg som håller än idag.



- Postad using BlogPress from min ajfön

1 kommentar:

jenny sa...

vi lånar transporter 3 om den inte är på blueray på lördag ;)

o jag visste att du skulle gilla step brothers.. haha själv tyckte jag att den var för mkt men ja, jag kan tänka mig att du skrattade järnet.

ps ingen dålig box inte!
kraaaam